Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Ատելության խոսքի տարածողը լրագրողներն են

Ատելության խոսքի տարածողը լրագրողներն են
07.02.2014 | 21:17

Խոսքի ազատության պաշտպանության կոմիտեն այսօր «Մեդիա» կենտրոնում ներկայացրել է «Ատելության խոսքի դրսևորումները հայաստանյան ԶԼՄ-ներում» մոնիտորինգի արդյունքները:
«Խոսքի ազատության պաշտպանության կոմիտե» ՀԿ-ի նախագահ Աշոտ Մելիքյանը նշեց, որ «ատելության խոսքը հայաստանյան լրատվամիջոցներում չնչին թիվ է կազմում, բայց կայուն է»։ Նա տեղեկացրեց, որ 2013թ. 9 ամիսների ընթացքում դիտարկվել է 9 լրատվամիջոց։ Ընտրվել են և՜ իշխանական, և՜ ընդդիմադիր լրատվամիջոցներ (առցանց, տպագիր և հեռարձակող)։ Դիտարկումը կատարելիս ուսումնասիրվել է միջազգային և հայաստանյան օրենսդրությունները՝ հասկանալու համար, թե ինչ տիպի են անհանդուրժողականությունն ու ատելությունը։ «Ինչպես վկայում են թվերը, ատելության խոսքը հայաստանյան լրատվամիջոցներում չնչին թիվ է կազմում` 1%: Օնլայն լրատվամիջոցները, ցավոք, առաջատար են ատելության խոսքի տարածման հարցում»,- հայտնել է Աշոտ Մելիքյանը:
Արձանագրվել է 1795 ատելության խոսք 151 հազար 939 հրապարակումներում։ Որպես ատելության խոսքի առանձին դրսևորումներ առանձնացվեցին «հանցախումբ», «համասեռամոլ», «աղանդ», «աղանդավոր» բառերը: Աշոտ Մելիքյանը նշել է, որ հայաստանյան յուրաքանչյուր լրատվամիջոց սեռական փոքրամասնություններին «երկրորդ դաս» որակելու հատկություն ունի:
Բանախոսը նաև տվեց անուններ։ Ատելության խոսքի ամենաշատը կարելի է հանդիպել «7 օր» կայքում (խոսքն առաջին հերթին քաղաքական ատելության խոսքի մասին է), այնուհետև՝ Tert.am-ը, 1in.am-ը։ Հեռուստաընկերություններից դիտարկվել են Հանրայինը, «Երկիր մեդիան» և «Կենտրոնը»։ Առաջատարը «Կենտրոնն» է, այնուհետև՝ «Երկիր մեդիան», ապա՝ Հանրայինը։ Տպագիր լրատվամիջոցներից ամենաշատը ատելությամբ լցված է «Հայկական ժամանակը», ապա՝ «Հայոց աշխարհը» և «Ազգը»։ Ատելության խոսքն ամենաշատն արտահայտում են լրագրողները, այնուհետև՝ քաղաքական գործիչները։
Բանախոսը խորհուրդ տվեց զերծ մնալ ատելության խոսքից կամ այն հասցնել նվազագույնի, քանի որ այն լրատվամիջոցից անցնում է հասարակության մեջ։

Դիտվել է՝ 843

Մեկնաբանություններ